Mmmm..... cookies...

Afdelingsbestyrelsens arbejde

Kontoret er beliggende i Spurvely i stuen første kontor til venstre. 
Kontortid hver den første tirsdag i måneden Kl.: 19:00 – 19:30  

Lidt om Afdelingsbestyrelsen 

Afdelingsbestyrelsen skal først og fremmest sørge for en god økonomi i bebyggelsen. 
I samarbejde med varmemesteren og administrationsselskabet planlægges større vedligeholdelsesarbejder, forbedringer, fornyelser, huslejefastsættelser m.m. 

Afdelingsbestyrelsen afholder beboermøde hvert år i november. 
Her bliver regnskabet, for året der er gået fremlagt til orientering samt beretningen og budgettet for året, der kommer, fremlagt til godkendelse. 

Det er vigtigt at I kommer ned og deltager i mødet. På den måde kan vi også få jeres meninger med. 

Spurvegården er medlem af Boligselskabernes Landsforening. 

Afdelingsbestyrelsen er også ansvarlig for udlejningen af ekstra kælderrum, garager samt carporte. 
Ansøgningsskemaer kan afhentes hos afdelingsbestyrelsen og varmemesteren i kontortiden. 

Ventelisterne på ovenstående er ophængt på tavlen i vinduet på ejendomskontoret. 

Ud over kontortiden kan man kontakte formanden på tlf. 29 45 85 37

Har du problemer eller klager, så lad os hjælpe dig med dem.